Navodila za delo z nalogi

Kazalo:

  1. Predstavitev sistema
  2. Dodajanje izvajalca
  3. Dodajanje pacienta
  4. Dodajanje naloga
  5. Priprava poročila
  6. Testiranje sistema

1. Predstavitev sistema

KRATKA VIDEO NAVODILA

Pred vami je sistem, katerega namen je olajšati administracijo vašega dela. Sistem sestavljajo 4 tipi vsebin, ki se med seboj povezujejo:

  • Izvajalec je oseba, ki izvaja storitev.
  • Pacient je prejemnik storitve.
  • Nalog označuje posamezni obisk.
  • Poročilo pa prinaša ključne poudarke posameznega obiska.

Sistem je postavljen znotraj spletne strani, vendar ni dostopen zunanjim obiskovalcem. Potrebna je prijava.

Za prijavo uporabite naslov https://palias.si/prijava. Povezava je dostopna tudi na dnu strani.

Po prijavi boste preusmerjeni na seznam izvajalcev.

Postavitve vsebin so prilagojene uporabi na mobilnih telefonih, da se olajša uporabo na terenu.

2. Dodajanje izvajalca

Na levi strani v meniju izbereš Izvajalci > Dodaj izvajalca.

Izpolniš samo polja Ime, Priimek, Telefon in Email naslov. Ostala polja se izpolnijo samodejno.

Klikneš gumb Objavi.

3. Dodajanje pacienta

Na levi strani v meniju izbereš Pacienti > Dodaj pacienta.

Vneseš podatke o pacientu. Nekaj opozoril:

  • Polje pacient_id PUSTIŠ PRAZNO! Izpolni se samodejno ob shranjevanju.
  • Telefonska številka mora biti v formatu, kot je zapisano ob polju (začne se z +386 in nadaljuje brez presledkov ali drugih znakov). To omogoča, da se lahko z enim klikom pokliče številko.
  • Pri naslovu si pomagate z Google zemljevidom. To omogoča tudi, da se enostavno uredi navigacijo.

Ko so podatki vnešeni, klikneš gumb Objavi.

4. Dodajanje naloga

Na levi strani v meniju izbereš Nalogi > Dodaj nalog.

Nalog označuje obisk izvajalca pri pacientu na določen datum. Ta tri polja (izvajalec, pacient in datum) so zato obvezna.

Če je potrebno, se lahko doda opombe, vezane na specifičen obisk.

Status naloga je avtomatsko nastavljen na Odprt. Po oddaji poročila se spremeni v Opravljen.

Polja naslov, izvajalec_id in pacient_id se izpolnijo samodejno.

5. Priprava poročila

Na prikazu posameznega naloga se nahaja tudi gumb Oddaj poročilo. S klikom na ta gumb se odpre nova stran z obrazcem za oddajo poročila.

Večina podatkov (o pacientu, izvajalcu in nalogu) se avtomatsko prenese iz naloga, zato teh podatkov v obrazcu ni. Vnese se le tisto, kar je potrebno za samo poročilo:

  • PPS vrednost.
  • Podatki o terapiji.
  • Morebitne dodatne opombe.

6. Testiranje sistema

Prosim vas, da si vzamete nekaj časa in preizkusite sistem. Pri tem bodite posebej pozorni na sledeče zadeve:

  • Ali ustvarjanje in posodabljanje elementov (izvajalci, pacienti, nalogi, poročila) deluje pravilno? Ali nove/posodobljene elemente pravilno poveže (npr. pacienta na nalog, poročilo na pacienta itd.).
  • Ali je prikaz na različnih napravah (telefoni, računalnik) pravilen? Je kakšen del odrezan?
  • Testiranje funkcionalnosti glede klicanja in navigacije (na prikazu naloga in pacienta).
  • Predlogi za popravke in izboljšanje uporabniške izkušnje.

Svoje predloge, komentarje in druga opažanja, prosim, vpisujte v Google preglednico na TEJ POVEZAVI.

Naslednji prispevek
Mateja Lopuh